Pelitaiteen Slow Jam -tapahtuma

Pelitaiteen Slow Jam -tapahtuma
Pelitaiteen Slow Jam -tapahtuma

Haluatko saada ideoita oman laatikkosi ulkopuolelta? Tule mukaan Pelitaiteen Slow Jam -tapahtumaan 15.3.–21.4. kehittämään poikkitaiteellisia pelikonsepteja!

Pelitaiteen Slow Jameilla kehitetään pelikonsepteja poikkitaiteellisissa ja monialaisissa tiimeissä. Kulttuuri- ja luovien alojen yhteistyötä halutaan vahvistaa, sillä siinä nähdään potentiaalia ratkoa globaaleja haasteita. Yhteistyön avulla voi vaikkapa ideoida paikallisia tuotteita ja toimintamalleja, joilla voidaan vastata pandemian tuomiin muutoksiin.

Tutustu tapahtuman tarkempaan sisältöön ja ilmoittaudu mukaan. Mukaan mahtuu 20 osallistujaa.

XAMK - Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu

https://www.xamk.fi/tapahtumat/pelitaiteen-slow-jam/?fbclid=IwAR2JvYvF0Lw0qXjbaCjtE82myKdFa6RE138LGiXlCdGDN3ZMePtDuIv1mNg

Nämä saattaisivat kiinnostaa sinua
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.
Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.
-
Musiikki
Peliala
Oletko kiinnostunut urasta pelimusiikin parissa? Pelimusiikin säveltäjä Salla Hakkola listasi 5 asiaa, jotka on hyvä tietää.
Musiikki
Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.
Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.
-
Peliala
Kestävyys, vastuullisuus
Mobiilipelit tavoittavat miljardeja ihmisiä eri puolilla maailmaa. Inklusiivisuus ei ole Roviolle ainoastaan yrityksen arvojen mukaista, se on myös järkevää liiketoimintaa.
peliala
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötäMuotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
-
Muoti ja tekstiili
Peliala
Muotibrändit pelimaailmoissa: 5 kiinnostavaa yhteistyötä
Muoti ja tekstiili
Harpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajat
Harpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajatHarpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajat
-
Peliala
Musiikki
Harpisti Salla Hakkola säveltää palkittua pelimusiikkia, jota kuulevat miljoonat Merge Mansionin ja Clash of Clansin pelaajat
Peliala
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
-
Av-ala
Rahoitus
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
av-ala
DigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoilla
DigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoillaDigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoilla
-
Rahoitus
Muotoilu
DigiDemo- ja CreaDemo-tukien demoavustuksia jaettiin 490 000 euroa, pelit, animaatiot ja vastuullinen muotoilu vahvoilla
Rahoitus
Alan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassaAlan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassa
Alan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassaAlan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassaAlan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassaAlan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassaAlan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassa
-
Peliala
Monialaisuus
Alan Wake 2 -pelille huikeaa kansainvälistä menestystä – Projektin musiikki-, AV- ja peliosaajat mukana SHINE!-tapahtumassa
peliala
Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan  ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan  ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.
Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan  ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan  ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan  ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan  ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan  ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.
-
Av-ala
Peliala
Making Movies ja Dreamloop Games löysivät toisensa SHINE!-tapahtumassa, nyt ALMA-elokuvan ja -pelin tuotantoa käynnistetään rinnakkain.
av-ala
Sonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihinSonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihin
Sonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihinSonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihinSonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihinSonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihinSonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihin
-
Monialaisuus
Tieto ja tutkimukset
Sonifikaatio muuttaa tanssijan liikkeen ääneksi - teknologia­innovaatio voi avata uusia sovelluksia taiteeseen, kuntoutukseen ja peleihin
Monialaisuus
Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.
Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.
-
IPR & Lisensointi
Av-ala
Tekoäly luovalla alalla – IP & AI -seminaari 25.10.
IPR & lisensointi
The Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailman
The Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailmanThe Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailman
-
Muoti ja tekstiili
Peliala
The Fabricant ja suomalainen Cornerstone avaavat digitaalisen muodin virtuaali­maailman
Muoti ja tekstiili
Peleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa Espoossa
Peleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa EspoossaPeleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa Espoossa
-
Yrittäjyys
Koulutus
Peleistään tunnettu Suomi halutaan pitää pelialan huipulla jatkossakin – Open Creative House ja Helsinki Games Capital yhdistävät voimansa Espoossa
peliala
Business Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressaBusiness Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressa
Business Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressaBusiness Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressaBusiness Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressaBusiness Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressaBusiness Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressa
-
Rahoitus
Peliala
Business Finlandin rahoitus kasvaville peli­yrityksille pähkinän­kuoressa
Rahoitus
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdonLuovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
-
Talous ja luvut
Tieto ja tutkimukset
Luovien alojen tilanne­kuva julkaistu – Uusi tutkimus­menetelmä paljastaa miljardi­luokan liikevaihdon
talous ja luvut
Kasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitysKasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitys
Kasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitysKasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitysKasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitysKasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitysKasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitys
-
Tiekartta
IPR & Lisensointi
Kasvua sisältö­bisnekseen: Musiikin, elokuvan, pelien ja kirjallisuuden lisensointi­­viidakkoon on saatava selkeämpi polku, kertoo selvitys
IPR & Lisensointi
Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu
Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu
-
Digitalisaatio
Tieto ja tutkimukset
Seuraava menestys­sektori kasvaa nopeasti - Ensimmäinen selvitys Suomen createch­-alasta on julkaistu
dgitalisaatio
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
-
Tiekartta
Monialaisuus
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
tiekartta
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
-
Innovaatiot
Kansainvälistyminen
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
yrittäjyys
Makea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseenMakea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseen
Makea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseenMakea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseenMakea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseenMakea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseenMakea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseen
-
Peliala
Rahoitus
Makea Games sai RRF-rahoituksesta vauhtia uuden pelin kehitykseen
Peliala
Tuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelmaTuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelma
Tuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelmaTuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelmaTuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelmaTuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelmaTuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelma
-
Tieto ja tutkimukset
Rahoitus
Tuore selvitys kertoo, että luovien alojen rahoituksessa on systeeminen ongelma
Tieto ja tutkimukset
“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer
“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer
-
Peliala
Startup
“Peliala kaipaa lisää diversiteettiä ja vähemmän sääntelyä”, sanoo Britanniasta Suomeen muuttanut James Cramer
peliala
Av-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloille
Av-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloilleAv-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloille
-
Kasvusopimus
Tiekartta
Av-alalla pilotoitu kasvusopimus laajenee myös muille luoville aloille
kasvusopimus
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
-
Peliala
Monialaisuus
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
peliala
Musiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksiMusiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksi
Musiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksiMusiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksiMusiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksiMusiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksiMusiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksi
-
Musiikki
Av-ala
Musiikkiviennin kehittäjä Kaisa Rönkkö Music x Media -tapahtuman toimitusjohtajaksi
musiikki
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
-
Peliala
Kansainvälistyminen
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Peliala
Median, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseen
Median, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseenMedian, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseen
-
Strategia
Av-ala
Median, av-sisältöjen, musiikin, kirjallisuuden ja pelien alat kasvuun - TEM kokoaa keinoja luovien alojen kasvun edistämiseen
strategia
Matkalla VR-maailman jättiläiseksiMatkalla VR-maailman jättiläiseksi
Matkalla VR-maailman jättiläiseksiMatkalla VR-maailman jättiläiseksiMatkalla VR-maailman jättiläiseksiMatkalla VR-maailman jättiläiseksiMatkalla VR-maailman jättiläiseksi
-
Digitalisaatio
Peliala
Matkalla VR-maailman jättiläiseksi
Digitalisaatio
Vieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen Neogames
Vieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen NeogamesVieraskynä: KooPee Hiltunen Neogames
-
Peliala
Talous ja luvut
Vieraskynä: KooPee Hiltunen Neogames
Peliala
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.