Paula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”

Paula Parviainen HabitaressaPaula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”
Paula Parviainen HabitaressaPaula Parviainen: “Kulttuurin ja luovien alojen kansain­välistäminen pitää tuoda vahvemmin osaksi ulkoministeriön toimintaa.”

Paula Parviainen, uusi ulkoministeriön kulttuurin ja luovien alojen suurlähettiläs aloitti syksyllä 2022 työn Suomi-kuvan muuttamiseksi. Tavoitteena on luoda verkostot luovien alojen ja edustustojen välille.

Olet aloittanut syyskuussa kulttuurin ja luovien alojen suurlähettiläänä ulkoministeriön viestintäosaston maakuvayksikössä. Miksi kulttuurin ja luovien alojen suurlähettilään tehtävä perustettiin?

Suomen maakuvassa on kansainvälisten tutkimusten mukaan kulttuurin "tyhjiö". ​​Suomi tunnetaan kovan osaamisen ja digitalisaation insinöörivaltiona, mutta sen pehmeämpi puoli ja kulttuurinen tarjonta eivät herätä tunteita rajojemme ulkopuolella, koska sitä ei tunneta riittävästi. 

Lisäksi Suomen viennistä vain noin neljä prosenttia syntyy luovien alojen tuotteista ja tuotannoista, mikä on reilusti alle EU-maiden keskiarvon.

Sen jälkeen, kun kulttuuri putosi viestintäosastomme nimestä vajaa 10 vuotta sitten, on kulttuuri ollut toiminnassamme vähemmällä painotuksella. Nyt on aika tehdä ajattelutavan muutos!

Kulttuurin ja luovien alojen suurlähettilään tehtävä perustettiin edistämään suomalaisen kulttuurin tunnettuutta ja luovien alojen liiketoiminnan kasvua.

Miksi kulttuurilla on tärkeä rooli maakuvan rakentamisessa?

Helsingin Design Capital 2012 -vuonna mottona oli "Design embedded in everything". Samaa voi käyttää kulttuurista: "Culture embedded in everything". Kulttuuri pitää tuoda osaksi kaikkea toimintaamme ja jokapäiväistä elämäämme, sitä ei pidä nähdä vain erityisinä tapahtumina, konsertteina tai näyttelyinä.

Suomella on rikas kulttuuritarjonta, siitä pitää vain kertoa paremmin ja laajemmin. Kulttuurin avulla voidaan saavuttaa uusia kohderyhmiä, ja ottaa puheeksi vaikeitakin asioita taiteen keinoin. Ilmastonmuutos, tasa-arvo, yhdenvertaisuus ja monimuotoisuus ovat vahvasti läsnä niissä tuotannoissa, joita eri luovien alojen sektoreilla syntyy. Tavoitteemme on vahvistaa maakuvan elämyksellistä puolta ja sitä kautta lisätä Suomen tunnettuutta.

Haluan tuoda esille myös lastenkulttuuria yhdistettynä mm. varhaiskasvatukseen, alkuperäiskansojen kulttuuritarjoamaa, vammaisten osallistumista kulttuurin tekemiseen. Edelleen, ruoka, sauna, luontosuhde, urheilukin ovat kaikki asioita, jotka lisäävät kiinnostusta maatamme kohtaan.

Miten aiot viedä asioita eteenpäin?

Näen tehtävässäni kolme teemaa, joihin aion vaikuttaa tehtäväni kautta: 

  1. Edesauttaa sitä, että kulttuuri- ja luovien alojen toimijat löytävät uusia väyliä ja mahdollisuuksia kansainvälistymiselle edustustoverkostoamme hyödyntäen. 
  1. Tuoda kulttuuri vahvemmin osaksi Suomen maakuvaa. Innostaa myös yrityksiä ottamaan kulttuuri osaksi maailmanvalloitustaan.
  2. Lisätä kiinnostusta Suomea kohtaan myös kulttuurimatkailun kohdemaana, opiskelu- tai asuinmaana työperäisille maahanmuuttajille.

Miten kulttuuriin satsaaminen näkyy edustustojen arjessa?

Asioita tullaan tekemään verkostomaisesti niin, että tieto kulkee kulttuurin ja luovien alojen toimijoiden ja edustustoverkostomme välillä sujuvasti.

Olen viime kuukausien aikana tavannut tiedotuskeskusten, instituuttien ja kulttuuritoimijoiden edustajia ja kartoittanut Suomen runsasta tarjontaa. Kokoan parhaita käytäntöjä onnistuneista keinoista edistää kulttuurin ja luovien alojen vientiä ja yhteistyötä paikallisten toimijoiden kanssa. 

Maakuvaa määrittelevän Finland Promotion Boardin tuella tehdään skaalattavia työkaluja verkostomme käyttöön, niin että kulttuurielementtejä voidaan helposti kytkeä osaksi muuta edustustojen toimintaa. 

Haluan jakaa edustustoillemme ajankohtaisia kulttuurin kuulumisia ja löytää  uusia tapoja kytkeä kulttuuri osaksi edustustojen arkea. Tähän toivon ideoita ja yhteydenottoja myös kulttuurin kentältä Suomessa.

Lisätietoa: Paula Parviainen, paula.parviainen@formin.fi

Nämä saattaisivat kiinnostaa sinua
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeilleBusiness Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
-
Rahoitus
Startup
Business Finland tarjoaa räätälöityä sparrausta voimakasta kansainvälistä kasvua hakeville startupeille
Rahoitus
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestäKättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
-
Musiikki
Tapahtuma-ala
Kättä pidempää päättäjille: Kauas kantava kasvu on tiivis yhteenveto musiikkialan yhteiskunnallisesta merkityksestä
Musiikki
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avullaAcon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
-
Rahoitus
Kansainvälistyminen
Acon-trampoliinit ja Discmania-frisbeegolf ponnistivat USA:n markkinoille Business Finlandin avulla
Rahoitus
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikollaLuova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
-
Tapahtuma-ala
Kansainvälistyminen
Luova talous muissa medioissa: Nämä 3 kiinnostavaa artikkelia luimme tällä viikolla
tapahtuma-ala
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
-
Tapahtuma-ala
Rahoitus
Tapahtumien avulla elinvoima­kilpailun kärkeen – Toisteletko tyhjiä käsitteitä vai rakennatko tulevaisuutta?
tapahtuma-ala
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoaSivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
-
Strategia
taide
Sivistyshallinnon uudistus etenee – OKM:n hallinnonalalla tehtäviä hoitaisi vuoden 2026 alusta viisi virastoa
strategia
Uusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuuristaUusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuurista
Uusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuuristaUusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuuristaUusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuuristaUusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuuristaUusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuurista
-
Tieto ja tutkimukset
Rahoitus
Uusi tilastopalvelu kokoaa tietoa taiteesta ja kulttuurista
talous ja luvut
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla? Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
-
Av-ala
Rahoitus
Suomalainen tv- ja elokuva-ala luo positiivista maakuvaa ja takoo 1,6 miljardin liikevaihtoa. Loikkaako sisältö-Suomi kasvuun teknologian avulla?
av-ala
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksilleMuotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
-
Muoti ja tekstiili
Yrittäjyys
Muotiteollisuuden trendit vuonna 2024 ja niiden merkitys suomalaisyrityksille
muoti ja tekstiili
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
-
Muoti ja tekstiili
Tapahtuma-ala
Nuorten luovista yhteisöistä syntyy kansainvälistä bisnestä, jonka toimintatapa haastaa perinteiset mallit. Mitä rahoittajien ja kehittäjien olisi hyvä tietää uudenlaisesta tavasta luoda liiketoimintaa luovilla aloilla?
rahoitus
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinniltaTarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
-
Muotoilu
IPR & Lisensointi
Tarinoita aineettomista oikeuksista - PRH:n videot havainnollistavat muotoilun suojaamista kopioinnilta
Muotoilu
Orpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisenOrpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisen
Orpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisenOrpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisenOrpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisenOrpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisenOrpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisen
-
Kulttuuri
Taide
Orpon hallitus käynnistää kulttuuri­poliittisen selonteon laatimisen
Kulttuuri
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuetEtsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
-
Rahoitus
Yrittäjyys
Etsitkö julkista rahoitusta yrityksen kasvuun, kansain­välistymiseen tai innovaatioihin? Listasimme Business Finlandin yritystuet
rahoitus
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussaLuovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
-
Innovaatiot
Kansainvälistyminen
Luovien alojen kiinnostavimmat uudet liiketoiminta­ideat nähtiin kansain­välisessä Creative Business Cup -kilpailussa
Innovaatiot
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Suomalainen muoti ei lähde kasvuun, ellei alan kaupallisuuteen panosteta - “Hypeä on jatkunut jo 10 vuotta, mutta olemme vieläkin alkutekijöissä”
Muoti ja tekstiili
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaaTaidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
-
Muoti ja tekstiili
Taide
Taidemuoti­brändi Pispalan ja Kiasman yhteistyö­mallisto on osa tamperelais­yrityksen harkittua kasvu­strategiaa
muoti ja tekstiili
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
-
Tiekartta
Monialaisuus
Uudenlainen yhteys ­– Shine-kumppanuus­tapahtuma toi monistettavien sisältöjen tekijät yhteen
tiekartta
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittuCreative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
-
Innovaatiot
Kansainvälistyminen
Creative Business Cup Finland 2023 -finalistit on valittu
yrittäjyys
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
-
Muoti ja tekstiili
Innovaatiot
Tuore selvitys avaa kotimaisen tekstiili- ja muoti­teollisuuden asemaa ja mahdollisuuksia kansainvälisillä markkinoilla
muoti ja tekstiili
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
-
Markkinointi
Aluekehitys
Saimaan alue on European Region of Gastronomy 2024 – kansainvälisen ruokamatkailu­järjestön raadilla perusteena alueen kestävä elämäntapa ja kulttuuri
Markkinointi
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessäMetsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
-
Muoti ja tekstiili
Innovaatiot
Metsä Springin Niklas von Weymarn toivoo luovilta aloilta aktiivisempaa otetta suomalaisten kuituinno­vaatioiden hyödyntä­misessä
muoti ja tekstiili
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmallaStrategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Strategisesti valitut yhteistyö­kumppanit vauhdittavat myyntiä maailmalla
muoti ja tekstiili
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
-
Yrittäjyys
Strategia
Miten yrityksen hallitus kootaan? "Kansainvälistyvässä yhtiössä markkinatuntemus pitää saada hallitukseen mukaan"
yrittäjyys
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
-
Peliala
Monialaisuus
Mitä muut luovat alat voivat oppia peliteolli­suudelta?
peliala
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentillaSuomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
-
Kirjallisuus
Kansainvälistyminen
Suomalainen kirjallisuusvienti kasvoi peräti neljällä prosentilla
kirjallisuus
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseenUusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
-
Digitalisaatio
Yrittäjyys
Uusi vastuullisuu­sopas digitaalisen kaupan yrityksille - Sustainability playbook tarjoaa työkalut kilpailukyvyn edistämiseen
Kestävyys,vastuullisuus
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
-
Museot
Aluekehitys
4+1 Kaarina Gould: "Huipputekijät ovat useimmiten innoissaan, kun heitä kutsutaan jakamaan ajatuksia oman hiekkalaatikon ulkopuolelle.”
museot
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaaSuomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Suomalainen kenkävalmistaja onnistui tavoittamaan massat somessa – VAMSKO uudisti brändinsä sekä kenkänsä, ja nyt yrityksellä kulkee kovaa
muoti j atekstiili
13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille
13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille
-
Strategia
Rahoitus
13 miljoonaa euroa ESR+-hankerahoitusta haettavissa luovan ja kulttuurialan toimijoille
strategia
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistäRanskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
-
Muoti ja tekstiili
Kestävyys, vastuullisuus
Ranskalainen luksusmuotitalo Chloé löysi pienen suomalaisen koriyrityksen ja halusi tehdä yhteistyömalliston – ennakkoerä vietiin käsistä
muoti ja tekstiili
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
-
IPR & Lisensointi
Muotoilu
Lisensoinnin ABC – mitä lisensointi on ja miten sillä hankitaan tuloja?
IPR & lisensointi
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseenTAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
-
Kestävyys, vastuullisuus
Kansainvälistyminen
TAMKille merkittävä rahoitus kestävien kuitukankaiden tutkimukseen
kestävyys, vastuullisuus
Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”
Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”
-
Musiikki
Tapahtuma-ala
Flow Festival uskaltaa toimia arvojensa mukaisesti – “Vastuullisuus on kasvattanut liiketoimintaa”
musiikki
EU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala Helsinkiin
EU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala HelsinkiinEU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala Helsinkiin
-
Innovaatiot
Kulttuuri
EU:n kulttuurin ja luovien alojen innovaatiovoimala Helsinkiin
Innovaatiot
Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?
Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?
-
Rahoitus
Kulttuuri
Kenelle kulttuurin koronatuet jaettiin?
rajoitus
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
-
Tiekartta
Av-ala
Mikä on AV-alan tulevaisuus? Näihin neljään teemaan panostetaan jatkossa.
tiekartta
Työ ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimii
Työ ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimiiTyö ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimii
-
Kestävyys, vastuullisuus
Välittäjät
Työ ja taide kuuluvat kaikille - Outsider Art Festival näyttää, kuinka inklusiivinen tuotantomalli toimii
Kestävyys, vastuullisuus
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin  – rahoitushaku on auki!
4/4/2022
-
30/9/2022
Rahoitus
Digitalisaatio
Tutustu luoville aloille suunnatun RRF-rahoitushaun teemoihin – rahoitushaku on auki!
rahoitus
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nytNäitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Näitä suomalaisia muotimerkkejä kannattaa seurata juuri nyt
Muoti ja tekstiili
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitysTulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
-
Kestävyys, vastuullisuus
Innovaatiot
Tulevaisuuden tekstiilimateriaalit tulevat Suomesta – 5 kuituinnovaatiota ja niiden taloudellinen merkitys
Muoti ja tekstiili
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osaltaSuomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
-
Kansainvälistyminen
Strategia
Suomen maakuva on jälleen hyvä – paitsi kulttuurin osalta
Kansainvälistyminen
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaanSauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
-
Digitalisaatio
Av-ala
Sauti Kitabu – suomalais-tansanialainen startup tuo tuhansia vuosia vanhan tarinankerrontaperinteen digiaikaan
Kansainvälistyminen
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailustaJenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
-
Muotoilu
Yrittäjyys
Jenni Ahtiainen ja Deafmetal – Uratarina sekä kokemuksia Creative Business Cup -kilpailusta
Muotoilu
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoillaAalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
-
Muotoilu
Kansainvälistyminen
Aalto-yliopiston professori Anna Valtonen – Suomella ja Pohjoismailla on valtavat mahdollisuudet kansainvälisillä design-markkinoilla
Kansainvälistyminen
Susanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämääSusanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämää
Susanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämääSusanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämääSusanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämääSusanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämääSusanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämää
-
Kulttuuri
Susanne Dahlqvist – Porvoon Taidetehdas on keskeinen osa kaupungin kulttuurielämää
Kulttuuri
Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?
Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?
-
Kulttuuri
Taide
Lotta Mujo ja Maija Sydänmaanlakka – miten kulttuuri- ja taidesisällöistä voidaan muokata elämyksiä matkailumarkkinoita varten?
Kulttuuri
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industryBrandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
-
Peliala
Kansainvälistyminen
Brandon Marsh from Creative Mobile – The global production networks for cross-media content and the prospects of the Estonian game industry
Peliala
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja KanadassaMuotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Muotialan kiihdyttämö avaa suomalaisille muotibrändeille väylää kansainväliseen kasvuun USA:ssa ja Kanadassa
Muoti
Mertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaaMertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaa
Mertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaaMertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaaMertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaaMertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaaMertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaa
-
Kulttuuri
Taide
Mertsi Lindgren edistää kulttuuriryhmien kohtaamista ja taiteen yhteiskunnallista asemaa
Yhteistyö
Kysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisiaKysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisia
Kysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisiaKysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisiaKysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisiaKysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisiaKysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisia
-
Yrittäjyys
Kulttuuri
Kysely: Koronapandemian vaikutukset kulttuurialalla pitkäkestoisia
Yrittäjyys
OKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöilleOKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöille
OKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöilleOKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöilleOKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöilleOKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöilleOKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöille
-
Rahoitus
Kulttuuri
OKM:n korona-avustukset kulttuurialojen yhteisöille
Rahoitus
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
4/10/2022
-
Yrittäjyys
Kansainvälistyminen
Osallistu Creative Business Cup 2022 -ideakilpailuun!
Yrittäjyys
Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?
Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?
-
Yrittäjyys
Kulttuuri
Kulttuuri ja pienyritykset koronan ensimmäisiä uhreja?
Yrittäjyys
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksiCreative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
-
Yrittäjyys
Kansainvälistyminen
Creative Business Cup 2020 on peruttu koronavirustilanteen vuoksi
Kansainvälistyminen
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
-
Aluekehitys
Kulttuuri
Saimaa-ilmiö 2026: Kävi miten kävi, nyt tehdään Saimaa-ilmiö!
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeenOulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
-
Strategia
Aluekehitys
Oulu 2026: Kulttuuri löytää tiensä sydämeen
Strategia
Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?
Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?
-
Kulttuuri
Strategia
Miksi Euroopan kulttuuripääkaupungiksi?
Kulttuuri
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistäMaksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
-
Muoti ja tekstiili
Kansainvälistyminen
Maksutonta neuvontaa muotialan yrityksille – Muotikaupan muodonmuutos -hanke vauhdittaa muotikaupan kansainvälistymistä
Muoti ja tekstiili
Podcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna Valtonen
Podcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna ValtonenPodcast #32 vieraana Anna Valtonen
-
Muotoilu
Kansainvälistyminen
Podcast #32 vieraana Anna Valtonen
Muotoilu
Klikkaamalla "Hyväksyn kaikki evästeet" hyväksyt, että evästeet tallennetaan laitteellesi parantamaan sivuston navigointia, analysoimaan sivuston käyttöä ja tehostamaan mainontaamme. Lue lisätietoja evästepolitiikastamme.